Αρχική σελίδα Γυμνάσιο Τρίτη Γυμνασίου Πληροφορική Δραστηριότητα: ?Παιχνίδι με βολή?

Δραστηριότητα: ?Παιχνίδι με βολή?

Δραστηριότητα: ?Παιχνίδι με βολή?

Σκοπός δραστηριότητας:

Σκοπός της δραστηριότητας είναι να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι το οποίο να προσομοιώνει βολή. Ο παίκτης του παιχνιδιού θα μπορεί να ρυθμίζει παραμέτρους όπως η γωνία και η αρχική ταχύτητα της βολής και θα προσπαθεί να πετύχει κάποιο στόχο.

Υλοποίηση εφαρμογής

Η εφαρμογή θα πρέπει να περιλαμβάνει δύο ?μεταβολείς? οι οποίοι θα καθορίζουν τη γωνία και την αρχική ταχύτητα της οβίδας μας. Επίσης θα περιέχει κάποιο στόχο τον οποίο θα πρέπει να πετύχει ο χρήστης χρησιμοποιώντας τους μεταβολείς. Η εφαρμογή μας θα πρέπει να ελέγχει αν πετύχαμε το στόχο μας και να ενημερώνει τον παίκτη για την επιτυχία ή την αποτυχία του.

Ανάλυση Εργασιών ? Χρονοδιάγραμμα - Αξιολόγηση

Η εργασία που θα γίνει πρέπει να παραδοθεί μέχρι την Παρασκευή 4 Μαΐου. Κάθε εργασία που πρέπει να πραγματοποιηθεί θα αξιολογείται ξεχωριστά και τα βήματα που υλοποιούνται κάθε εβδομάδα θα καταγράφονται ώστε να χρησιμοποιηθούν στην τελική εργασία.

Εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν ? Αξιολόγηση

  1. Καθορισμός προδιαγραφών

      1. Καταγραφή διαδικασιών που θα χρειαστεί να υλοποιηθούν.

      2. Καταγραφή και Σχεδιασμός των στοιχείων ελέγχου (πλήκτρα κλπ) που απαιτούνται.

      3. Καταγραφή των στοιχείων που πρέπει να ελέγχονται.

  2. Κατασκευή βοηθητικών Διαδικασιών

      1. Κατασκευή διαδικασίας έναρξης παιχνιδιού.

      2. Κατασκευή άλλων βοηθητικών διαδικασιών που μπορεί να χρειαστούν.

  3. Συγγραφή διαδικασιών

  4. Δημιουργία τελικής εργασίας

      1. Γενικά στοιχεία ? βήματα υλοποίησης

      2. Εξώφυλλο ? συνοδευτικό κείμενο

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

1η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος πρέπει να γίνει ο καθορισμός των προδιαγραφών (πως θέλουμε να φαίνεται τελικά το παιχνίδι, ποια γραφικά θα χρησιμοποιήσουμε κλπ.). Καταγραφή όλων των στοιχείων σε πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Σχεδιασμός της βασικής οθόνης του παιχνιδιού.

Εκτός της ώρας του μαθήματος: Συγγραφή των βασικών διαδικασιών οι οποίες πρέπει να υλοποιηθούν για την χρήση του παιχνιδιού.

2η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος: Κατασκευή και δοκιμή των βασικών διαδικασιών. Διόρθωση - Προσθήκη ελέγχων

Εκτός της ώρας του μαθήματος: Συγγραφή των βοηθητικών, ή μετατροπή βασικών διαδικασιών ώστε να υποστηρίζουν πιο σύνθετα σχήματα.

3η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για το παιχνίδι. Δοκιμή της εφαρμογής εντοπισμός και διόρθωση πιθανών προβλημάτων.

Εκτός της ώρας του μαθήματος: Συγκέντρωση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εργασίας

4η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ολοκλήρωση συγγραφής και έλεγχος μορφής της εργασίας. Δοκιμή του προγράμματος και ολοκλήρωση της εργασίας.