Αρχική σελίδα Γυμνάσιο Τρίτη Γυμνασίου Πληροφορική Δραστηριότητα: ?Παιχνίδι Ερωτήσεων?

Δραστηριότητα: ?Παιχνίδι Ερωτήσεων?

Δραστηριότητα: ?Παιχνίδι Ερωτήσεων?

Σκοπός δραστηριότητας:

Σκοπός της δραστηριότητας είναι να δημιουργηθούν ένα παιχνίδι 10 ερωτήσεων στο microworlds pro. Το παιχνίδι θα πρέπει να διαβάζει τις απαντήσεις που δίνει ο χρήστης να ελέγχει εάν η απάντηση επιλογή του είναι σωστή και να υπολογίζει κάποια βαθμολογία. Στο τέλος ανάλογα με το πλήθος των σωστών απαντήσεων να εμφανίζει κατάλληλο μήνυμα.

Επιλογή ερωτήσεων

Πρέπει να βρείτε ερωτήσεις σχετικές με τη θεματική ενότητα που επιλέξατε οι σωστές απαντήσεις σε αυτές καθώς και άλλες πιθανές αλλά λάθος απαντήσεις στις ερωτήσεις που επιλέξατε.

Σχεδιασμός σελίδων παιχνιδιού

Το παιχνίδι πρέπει να έχει 3 είδη σελίδων. Την αρχική από την οποία ο παίκτης μπορεί να ξεκινήσει το παιχνίδι, τη σελίδα στην οποία εμφανίζονται οι ερωτήσεις και την τελική σελίδα στην οποία εμφανίζονται τα αποτελέσματα.

Κατασκευή διαδικασιών

Για την λειτουργία του παιχνιδιού πρέπει να κατασκευαστούν διαδικασίες οι οποίες να ελέγχουν την ορθότητα της κάθε απάντησης να υπολογίζουν τη βαθμολογία και να εμφανίζουν τα κατάλληλα μηνύματα στον παίκτη όποτε αυτό χρειάζεται.

Ανάλυση Εργασιών ? Χρονοδιάγραμμα - Αξιολόγηση

Η εργασία που θα γίνει πρέπει να παραδοθεί μέχρι την Παρασκευή 4 Μαΐου. Το χρονοδιάγραμμα που ακολουθεί θα περιλαμβάνει 4 εβδομάδες.

Εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν ? Αξιολόγηση

  1. Καθορισμός προδιαγραφών

      1. Καταγραφή διαδικασιών που θα χρειαστεί να υλοποιηθούν.

      2. Καταγραφή και Σχεδιασμός των στοιχείων ελέγχου που απαιτούνται σε κάθε σελίδα του παιχνιδιού.

      3. Καταγραφή των στοιχείων που πρέπει να ελέγχονται κατά ανάλογα με την επιλογή του χρήστη.

  2. Κατασκευή βοηθητικών Διαδικασιών

      1. Κατασκευή διαδικασίας υπολογισμού βαθμολογίας.

      2. Κατασκευή διαδικασίας αλλαγής σελίδας.

      3. Κατασκευή άλλων βοηθητικών διαδικασιών που μπορεί να χρειαστούν.

  3. Συγγραφή διαδικασιών

  4. Δημιουργία τελικής εργασίας

      1. Γενικά στοιχεία ? βήματα υλοποίησης

      2. Εξώφυλλο ? συνοδευτικό κείμενο

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

1η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος πρέπει να γίνει ο καθορισμός των προδιαγραφών (ποιοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού, πως θέλουμε να φαίνεται τελικά) και να καταγραφεί σε κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου. Να γίνει ο σχεδιασμός των 3 βασικών σελίδων του παιχνιδιού.

Εκτός της ώρας του μαθήματος: Εύρεση και επιλογή ερωτήσεων ? απαντήσεων καθώς και επιλογή των εναλλακτικών λάθος απαντήσεων

2η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος : Κατασκευή και δοκιμή των βοηθητικών διαδικασιών. Δημιουργία σχεδιασμός των 10 σελίδων που απαιτούνται για την κατασκευή του ερωτηματολόγιου. Έναρξη συγγραφής διαδικασιών ελέγχου απαντήσεων.

Εκτός της ώρας του μαθήματος: Συγκέντρωση στοιχείων που απαιτούνται για την εργασία

3η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών που απαιτούνται για το παιχνίδι. Δοκιμή του παιχνιδιού εντοπισμός και διόρθωση πιθανόν προβλημάτων.

Εκτός της ώρας του μαθήματος: Συγκέντρωση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εργασίας

4η εβδομάδα: Κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ολοκλήρωση συγγραφής και έλεγχος μορφής της εργασίας. Δοκιμή του προγράμματος και ολοκλήρωση και παράδοση της εργασίας.