Μαγειρεύω αλά γερμανικά

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΜΟΥ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ

ΠΕ07-ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Μαγειρεύω αλά γερμανικά»

Μαθητές που συμμετείχαν: Γ1 ? Γ2

 

Σκοποί ? Στόχοι ? Επιδιώξεις

  1. 1.Εξοικείωση με το επάγγελμα του μάγειρα και του ζαχαροπλάστη
  2. 2.Γνωριμία με τις διατροφικές συνήθειες και επιλογές των γερμανόφωνων χωρών
  3. 3.Ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως οργάνωση, συνεργασία, επικοινωνία και ομαδικότητα
  4. 4.Εμπλουτισμός του γερμανικού λεξιλογίου τους μέσα από τα κείμενα των συνταγών.
  5. 5.Ξεδίπλωμα δημιουργικότητας και φαντασίας.

 

 

Μέσα ? Υλικά

  1. 1.Γερμανικές συνταγές
  2. 2.Χαρτόνια, μαρκαδόροι, σκίτσα των παιδιών, τρόφιμα, γλυκίσματα

 

Μέθοδοι

  1. 1.Αναζήτηση συνταγών στο διαδίκτυο και σε έντυπα
  2. 2.Ανάγνωση κειμένων
  3. 3.Ορισμός και επεξήγηση λεξιλογίου
  4. 4.Μετάφραση κειμένων
  5. 5.Παρασκευή εδεσμάτων
  6. 6.Λήψη φωτογραφιών

 

 

Διάρκεια υλοποίησης προγράμματος

5 μήνες ? 2 ώρες την εβδομάδα

 

Χρονική εξέλιξη του προγράμματος

Νοέμβριος

  • Συγκρότηση ομάδων
  • Καταιγισμός ιδεών
  • Προγραμματισμός εργασιών

Δεκέμβριος / Ιανουάριος

  • Αναζήτηση κειμένων, συνταγών
  • Έρευνα για το επάγγελμα του μάγειρα- ζαχαροπλάστη

 

Φεβρουάριος

  • Γνωριμία με ήθη και έθιμα περιοχής
  • Συλλογή /ομαδοποίηση συνταγών

 

Μάρτιος

  • Εκτέλεση συνταγής/ γλυκίσματος υπό μορφή κατασκευής (σπιτάκι)
  • Δημιουργία αφίσας ? κατασκευής για ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου

 

 

 

Αποτελέσματα ? Παρατηρήσεις- Αξιολόγηση

Τα παιδιά καλλιέργησαν το αίσθημα της προσωπικής ευθύνης, συνεργασίας και της ένταξης σε μια ομάδα. . Ξεπέρασαν το δισταγμό και τις δυσκολίες όσον αφορά στην ανάγνωση γερμανικών κειμένων και ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή τους. Είναι σημαντικό ότι για άλλη μία φορά τα παιδιά ανταποκρίθηκαν και διασκέδασαν. Εξέφρασαν το ταλέντο τους και απελευθέρωσαν τη φαντασία τους.

 

Η υπεύθυνη καθηγήτρια

Μαρία Παπαστεργίου ΠΕ07



Οι συνταγές που υλοποιήσαμε.