Μαγειρεύω αλά γερμανικά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΜΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-2015
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΠΕ07-ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «Μαγειρεύω αλά γερμανικά»
Μαθητές που συμμετείχαν: Γ1 ? Γ2
Σκοποί ? Στόχοι ? Επιδιώξεις
- 1.Εξοικείωση με το επάγγελμα του μάγειρα και του ζαχαροπλάστη
- 2.Γνωριμία με τις διατροφικές συνήθειες και επιλογές των γερμανόφωνων χωρών
- 3.Ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως οργάνωση, συνεργασία, επικοινωνία και ομαδικότητα
- 4.Εμπλουτισμός του γερμανικού λεξιλογίου τους μέσα από τα κείμενα των συνταγών.
- 5.Ξεδίπλωμα δημιουργικότητας και φαντασίας.
Μέσα ? Υλικά
- 1.Γερμανικές συνταγές
- 2.Χαρτόνια, μαρκαδόροι, σκίτσα των παιδιών, τρόφιμα, γλυκίσματα
Μέθοδοι
- 1.Αναζήτηση συνταγών στο διαδίκτυο και σε έντυπα
- 2.Ανάγνωση κειμένων
- 3.Ορισμός και επεξήγηση λεξιλογίου
- 4.Μετάφραση κειμένων
- 5.Παρασκευή εδεσμάτων
- 6.Λήψη φωτογραφιών
Διάρκεια υλοποίησης προγράμματος
5 μήνες ? 2 ώρες την εβδομάδα
Χρονική εξέλιξη του προγράμματος
Νοέμβριος
- Συγκρότηση ομάδων
- Καταιγισμός ιδεών
- Προγραμματισμός εργασιών
Δεκέμβριος / Ιανουάριος
- Αναζήτηση κειμένων, συνταγών
- Έρευνα για το επάγγελμα του μάγειρα- ζαχαροπλάστη
Φεβρουάριος
- Γνωριμία με ήθη και έθιμα περιοχής
- Συλλογή /ομαδοποίηση συνταγών
Μάρτιος
- Εκτέλεση συνταγής/ γλυκίσματος υπό μορφή κατασκευής (σπιτάκι)
- Δημιουργία αφίσας ? κατασκευής για ανάρτηση στην ιστοσελίδα του σχολείου
Αποτελέσματα ? Παρατηρήσεις- Αξιολόγηση
Τα παιδιά καλλιέργησαν το αίσθημα της προσωπικής ευθύνης, συνεργασίας και της ένταξης σε μια ομάδα. . Ξεπέρασαν το δισταγμό και τις δυσκολίες όσον αφορά στην ανάγνωση γερμανικών κειμένων και ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή τους. Είναι σημαντικό ότι για άλλη μία φορά τα παιδιά ανταποκρίθηκαν και διασκέδασαν. Εξέφρασαν το ταλέντο τους και απελευθέρωσαν τη φαντασία τους.
Η υπεύθυνη καθηγήτρια
Μαρία Παπαστεργίου ΠΕ07